YES!

Motiverad, intresserad...
Allt känns som om det håller på att ljusna nu.
Jag känner mig motiverad till att arbeta , till zuuumbaaaa och till att plugga. Har bara svårt att få tiden att räcka till...SUCK! Men va gör man? Man arbetar hårdare och blir bättre vän med sin almanacka ;)
Idag åt jag middag med Carolina :D Kändes jättekul att få tid att prata och att få ta del av hennes liv...Fler sånna kvälllar!!!! LOVE IT!
Mitt intresse börjar öka vilket betyder att chocken från att Eli blev dålig har börjat lägga sig och det känns bra.

Imorgon blir det att jobba, köra, plugga, städa och om det går träna på nya coreos till passet ...living life and loving it...ain't that something?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0