Bring it on!

Mitt liv är en utmaning,
Tempot som jag hållit de senaste åren har kanske inte varit det bästa men jag har blivit van vid det.
För tillfället så har jag allt under kontroll.
Men det är lätt hänt att det går överstyr om man inte är försiktig, 
 
Men man får hålla fast vid det som hör en lycklig. För min del är det livet just nu. Jag är lycklig. Att få ta del utav utmaningar i skolan, på jobbet och att planera ett bröllop till killen som accepterar mig för mig är ooooootroligt!!!!
Sen att även mina aktiviteter på fritiden. Zumba passen som jag håller, träningen på gymmet, barnkören och att sjunga med Reflection allt detta ger mig energi just nu.
 
Så vad händer dagen jag tagit examen? Hur ska jag göra när jag inte har ett 100% studerande att parera gentemot mitt heltidsjobb?  Vem vet, jag finner säkert nåt annat att fylla tiden med eller så tar jag den tiden till att andas.
 
Jag vet inte vad som kommer att hända i framtiden,,, Det enda jag vet är att jag ser framemot nya utmaningar och till nya lärdommar. Bring it on!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0